San Jose

20 september 2019 - San Jose, California, Verenigde Staten

Na een lange vlucht en mega lang wachten bij de douane..soort Efteling.. 2 uur in de rij staan om vervolgens door een redelijk potteus uitziende dame een soort hartelijk ontvangen te worden in Amerika!! Ppff we waren binnen!! Auto gehaald en weg! Er stond een hele rij SUV's..zoek ermaar 1 uit, zegt die vent. Monique helemaal in de excitement modes..en ze heeft een mooie gevonden! Een spiksplinternieuwe Jeep Cherokee! Daarna in de file (ofcourse.. 101 south...🤨) naar ons eerste AirB&B in San Jose... moe, moe en moe..even snel iets gegeten en naar het huis.. Komen we daar aan, hebben we het hele huis voor onszelf, mega slaapkamer en nog grotere badkamer met een 2 persoons jacuzzi..Okay, we waren moe, half 10 lokale tijd, dus inmiddels half 7 smorgens vd volgende dag in Nederland..but we did it anyway!! Ik heb filmpjes van het mega giga huis gemaakt, maar die krijg ik nog niet gedownload..beetje jammer, maar die komen dan nog wel. Voor nu een paar foto's van vanmorgen. Eerst maar ff een foon en internet gehaald met Amerikaans nummer 🤩! Halloween everywhere 😍😍😍! Nu bij Starbucks alles installeren..Daarna lekker touren in de Jeep en richting Yosemite!

1. Rijna:
    20 september 2019
    Och die stellingen vol Haloween, zo leuk. Mooie auto en wat een fijne verrassing het hele huis voor jullie zelf
  2. Schippers:
    21 september 2019
    Kind of "home sweet home"?
  3. Ans Janssens-Blok:
    21 september 2019
    Dat ziet er allemaal prachtig uit! Mooie auto! 🤩 veel plezier!