Hollywood & Beverly Hills!

27 september 2019 - Hollywood, Verenigde Staten

Gisteren alweer vroeg aan de gang, de hele airb&b gang weer opgejaagd en intussen zelf een andere B&B gezocht. Later kregen we een telefoontje dat we 2 van de 3 nachten gerestitueerd krijgen, dus uiteindelijk netjes opgelost. We hebben zelf een nieuwe B&B gevonden, bij een hele aardige man, die heel begripvol was en alles gelijk voor ons regelde. We konden meteen al komen, dus dat hebben we na een ontbijtJE bij Denny's ook maar gelijk gedaan. Beetje domestic bezig geweest..wasje gedraaid..eten gemaakt..en daarna lekker toeren. Eerst naar Hollywood Boulevard geweest en de Walk of Fame een stukje gelopen. Geweldig om al die excentrieke mensen te zien, de drag queen winkels en iedereen die iets probeert te verkopen aan je. Na het vele lopen ff een pitstop gehouden in een hele gave tent en buiten op t terras mensen gekeken..met een mega Margarita!!! Was ff leuk! Daarna de Hollywood Hills ingereden en ons een paar mile op de Mulholland Drive vergaapt aan alle mooie grote huizen. Via Bel Air, met nog meer gave mansions naar Beverly Hills Baby!! We hebben Rodeo Drive afgereden.. Twice!!! Heen en terug, zo gaaf met al die glinsterende lampjes en goudkleurige winkels van Prada, Chanel, Cartier...etc..Monique wilde niet shoppen, ik mocht de auto niet uit..haha..beetje duur ook, maar ze zullen ook niet zo veel in mijn maat hebben.  😳😁🙄!

Het was een goede dag, heel veel moois gezien en onwijs veel lol gehad. Vandaag staat Venice Beach op het programma! We gaan proberen zo'n step te huren en Venice Beach onveilig te maken, so stay tuned.. hahaha.