Naam:
Foto’s:
153
Video’s:

Over mij

Wij, ik en mijn vrouw Monique gaan in september weer terug naar de West Coast van Amerika. Vooral Californië en Arizona zijn onze favoriete staten om doorheen te reizen. Ik maak deze reis samen met mijn vrouw Monique en 8 jaar geleden heb ik met haar ook een soortgelijke reis gemaakt. Ikzelf heb vroeger een hele tijd in Amerika gewoond en het voelt dan ook altijd weer als thuiskomen. Ik heb destijds eerst in Boston gewoond en daarna in Monument Valley bij de Navajo indianen. Ik woon inmiddels alweer lange tijd in Nederland en naast een hoop dieren hebben we samen ook 2 zonen.

Over mijn reis

We maken deze trip omdat Monique inmiddels al net zo verslaafd is geworden aan Amerika als ik, maar ook omdat we nu met een extra doel naar Amerika gaan. Vorig jaar oktober is mijn boek uitgekomen: "Mijn indianennaam was Blanke Appel". Wij willen sowieso deze mooie reis via dit reisblog delen met vrienden en familie. Daarnaast denk ik dat het heel bijzonder zal zijn om opnieuw naar Monument Valley te gaan en jullie, nu in een video als mooie toevoeging op mijn boek, mee te nemen naar alle bijzondere en speciale plekken in Monument Valley om allerlei mooie herinneringen op te halen.

Bezochte landen

Ik heb 23 landen (10%) bezocht:

België, Bulgarije, Canada, Denemarken, Dominicaanse Republiek, Duitsland, Egypte, Frankrijk, Griekenland, Ierland, IJsland, Italië, Luxemburg, Mexico, Nederland, Oostenrijk, Portugal, Roemenië, Slowakije, Spanje, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zwitserland.