Route 1 North

29 september 2019 - Prunedale, Californië, Verenigde Staten

Op tijd vertrokken uit Venice Beach om de mooie route helemaal langs de kust op richting San Francisco te rijden. Het was een geweldige route, met waanzinige uitzichten, mooie huizen, zoals in Malibu en Santa Barbara, maar ook mooie natuurgebieden. Soms reed je strak langs het water en soms ging je er een beetje van af. Het laatste stuk was het gaafst...al denkt Monique daar anders over... Ik heb een filmpje gemaakt dat ze zit te mopperen over het zoveelste haarspeldbochtje, kronkelend de berg op en weer af..met waanzinnige uitzichten en een ondergaande zon, dat wel! Maar Monique zat met zweet in haar handen en had soms het angszweet op haar voorhoofd staan! De ondergaande zon was helemaal geweldig en toen we waren gsstopt om van de ondergaande zon te genieten, was het daarna nog een uurtje naar onze B&B.

Toen ik zei dat we nog 1 bergje op moesten, was dat net 1 bergje teveel...haha, in het donker nog ff het laatste stukje omhoog om bij een geweldig huis op een berg te komen .Er had bij het reserveren al een belletje moeten gaan rinkelen, toen de naam van de eigenaar Happy was...maar zijn vrouw Sunny was nog een graadje erger. We werden net iets te hartelijk ontvangen..Wij moe van het rijden de hele dag, kwamen in een overdadig happy house. Aan de tafel zat een soort Bagwan, Hare Krisna figuur, met allemaal oranje lappen en kleden om..(Rags, Djustin!! 🤣) en allemaal net iets te ontspannen en te zweverige mensen die allemaal heel gezellig met elkaar aan het kletsen en eten waren. Monique zei een paar keer dat ze heel moe was, we zelf pizza hadden en zo snel mogelijk naar de kamer wilde om te slapen. Springkip Sunny nam ons uiteindelijk mee naar ons eigen gedeelte. Een mega grote kamer, met eigen keuken en badkamer.. en een slot op de deur! Dus zodra we Sunny eindelijk de deur uit hadden gekregen, hebben we de deur op slot gedaan en genoten van de rust, het eten en onze laatste avond hier.

Vandaag even rustig koffie drinken, spullen pakken en straks naar Frisco. Nog 1 leuke stop onderweg en dan is het bijna tijd voor onze terugvlucht!

1. Ans Janssens-Blok:
    30 september 2019
    Ik heb het filmpje gezien maar ik snap Monique heel goed hoor! Zou het zelf niet eens durven hahaha