Death Valley & Vegas

22 september 2019 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Gisteren was een lange dag, dus vandaar dat ik nu pas de tijd en de fut heb om te schrijven... Lekker in de auto. Cruising with some nice music! Gisteren op tijd vertrokken uit Mammoth Lakes, een leuk skidorpje tegen de bergen aan met een heerlijke steer, waar we zeker nog een keer terugkomen! De weg naar en door Death Valley was lang en het landschap veranderde langzaam in een steeds dorrer en droger landschap, tot er bijna geen vegetatie meer over was en het steeds meer op een maanlandschap begon te lijken! Bizar dat je gewoon bijna 200 kilometer door een compleet verlaten en leeg, dood landschap kan rijden! De temperatuur was redelijk, rond de 30 garden. Ik kan me van een keer eerder herinneren dat het veel warmer was, maar toen was ik er in juli, dus septemer is way better!!

Na Death Valley bleef het landschap nog steeds woestijnachtig tot daar dan opeens Vegas is. Midden in de woestijn een mega stad. We zijn eerst naar ons slaapadres gegaan, weer een leuk adres in een mega huis, met eigen badkamer. We waren eigenlijk kapot, niet alleen van de lange tocht, maar ook omdat we snachts bijna niet hadden geslapen. We waren allebei om 4 uur wakker en konden niet meer slapen...dus begonnen te kletsen en voor we het wisten was het kwart over 6..dus toen zijn we er maar uitgegaan. Lekker ontbeten met wafels en blueberry bagels, heerlijk!

Maar goed, 7 uur savonds in Vegas...We are in Vegas baby!!! Dus..... ff omkleden en gaan!!!

Met de auto de strip op en naar The Venetian, my favorite!! Zo gaaf om daar rond te lopen en je te vergapen aan alle luxe en over de top mensen, winkels en alles van The Venetian! Monique wilde graag gokken, maar we waren zo moe en het was zo druk..dus terug naar het huis en op de terugweg on 11 uur nog iets gegeten....Leve Amerika..en leve Denny's!!! Moe en voldaan zijn we in slaap gevallen!!

Vandaag staat Monument Valley op het programma!! Home sweet home!! Spanned, leuk en zoooo benieuwd hoe het zal zijn en voelen!!!!